Så trött…

Så trött ikväll. Dagens lansering gick över förväntan. På något sätt rodde vi det hela i land. Iaf hoppas jag det. Idag har vi inte haft några större katastrofer, det har rullat på med ärenden såklart, synken är inte klar, så mycket jobb återstår.

Men känslan när arbetsdagen var över. Vi klarade det. Den känslan var obeskrivlig…

Mycket kan ju fortfarande hända. Ett bakslag kan ju komma fort. Men med det gänget som finns runtom mig, så känns det ändå riktigt riktigt bra.

På väg hem började energin bara rinna ur mig. Hemma orkade jag knappt äta middag, sen direkt ner under ett täcke och kolla på Sveriges öppningsmatch i EM. Stella och jag kröp ihop i soffan och smaskade några godisar.

En bra dag, en mycket bra dag.

Leave a Reply

