Dagen…

Idag har vi haft familjen Jigegård på besök. Det har blivit fika, promenad för tjejerna, mat, fika, prat och mycket barn… Väldigt mycket barn. 🙂

Noel slocknade framför tv:n innan kl 18. Linnea sover gott och Stella är förhoppningsvis på väg att somna. Tom vår hund för denna veckan, Alice, sover gott efter att ha haft fullt upp att käka kaksmulor och mat som trillar ner runt barnen.

Regnet smattrar på altantaket, Johan fixar med sina filmer och jag låter honom göra så i kanske 30 minuter till innan jag lägger in en beställning på popcorn och film. Måste försöka somna i vettig tid ikväll, känner mig mer urlakad än en gammal illaluktande disktrasa. (Lukten kan bero på ungarnas spyr nu i eftermiddags. Trots ombyte och tvätt så känns det änså som jag har spya på mig någonstans…)

Funderar på kvällsmat, känns som upplagt för te och macka.

Leave a Reply

