Ensamträning

Idag fick jag sköta min sjukgymnastik själv. Pelle var dubbelbokad och valde inte mig framför Sandagymnasiets basketungdommar…

Nåja, jag klarade hela programmet på egen hand tillsammans med min iPod och en bra bok. Trillade inte av rullen en enda gång och fick inga större hjärnblödningar vid situpsen. Alltså gick det ganska fint, toppade det hela med 13 minuters cykling efteråt oxå. Håller mig borta från den där hemska “Crossroad” grejen där motståndet är trasigt, vilket innebär att det är skitjobbigt hela tiden.

Back to bissiness efter det, en snabbdusch på jobbet och sedan OP5 för hela slanten. Japp, thats my day so far.

"När jag ändå var på väg…"

Igår när vi fixade kvällsmat så krafsar det lite lätt på fönstret jag svor lite lätt över att “kattskrället” behöver väl inte springa ut och in hela tiden… men så vänder jag mig om och där står lillsis utanför fönsterrutan.

“Äh, jag skulle skjutsa Tony till Tranås och när jag ändå var på väg…”

Tranås ligger ca 4 mil från Örserum och Öggestorp ligger verkligen INTE på vägen hem därifrån. Så kvällsmat för fyra och sedan lite slappande framför tv och efter det bums i säng, iaf för mig och Ida.